|
aktualizace 30.8.2010 23:54
uživatelů
0 přihlášených
483 registrovaných
|
téma...
20.6.2009 23:12 |
Nový zahradní domek - kůlna
|
|
|
| Vážení přátelé,
prosím o cenné rady na téma nosné konstrukce zahradního domku. Měl by sloužit jako úložiště nářadí a zahradní techniky + sezónní dílna. To vše se mi vejde na půdorys 3,5 x 4 metry. Mojí představě chybí řada detailů, hlavní otázky jsem rovnou napsal do závorek.
Idea: armovaná betonová deska 20 cm B15 na zhutněném štěrkovém loži 30 cm. Izolace IPA, čistá podlaha potěrem Cemix 25. Svislé nosné trámy (jaké?, pouze 4 v rozích, nebo více?) na patkách v betonu. Vodorovné trámy nesoucí střechu napojené na polodrážku ke svislým (rozměr zavětrování?). Sedlová střecha bez vaznic (tj. jen krokve), latě, lehká krytina. Opláštění palubkami, vše nátěř Lignofix, exponované povrchy Impranal Profi.
Předem děkuji, zejména za upozornění na možné zrady (jsem amatér). |
|
|
|
Odpovědi ...
23.2.2010 13:14
|
jak to dopadlo?
|
|
|
Sice nedokážu poradit, ale na jaře se chastám na naprosto stejný projekt, i ten půdorys plánuju téměř stejný 3x4m. Pokud jste to už realizoval a rady získal jinde, mohl byste se o ně zde prosím podělit?
|
|
|
|
|
20.3.2010 2:11
|
návrh konstrukce
|
|
|
zdravím Vás oba,
chápu vaši bezradnost, tak jsem se v ní na začátku ocitl. zkuste sem
připojit (nebo mě do emailu poslat) nákres, jak má pohledově taková
"chatka" vypadat (dveře, okna, střecha - tvar, sklon, povrhc). budu-li
mít čas, tak něco navrhnu. ještě uveďte, jestli by to měla být i
"dílnička" pro zímní období, nebo jen úložný prostor!?!
|
|
|
|
|
23.3.2010 15:14
|
pohledy
|
|
|
Díky, za nabídku, přikládám výkres s pohledy, který jsem dělal pro územní souhlas na stavebním úřadě. Budu vděčný za vaše tipy a rady.